RingCentral Contact Center Voice - Chrome Add-on for WebRTC-based Phone CallsRingCentral Contact Center Voice - Chrome Add-on voor WebRTC-gebaseerde telefoongesprekken
RingCentral Contact Center Voice is een gratis Chrome add-on ontwikkeld door RingCentral waarmee agenten rechtstreeks verbinding kunnen maken met het RingCentral Contact Center via WebRTC. De add-on biedt naadloze telefoonervaringen rechtstreeks vanaf het Agent Desktop, waardoor klanten hoogwaardige spraakervaringen krijgen en agenten gebruiksvriendelijke functies hebben.
Met RingCentral Contact Center Voice kunnen agenten direct hun status zien in de browser en WebRTC-verbindingen tot stand brengen rechtstreeks vanaf het Agent Desktop, waardoor een soepele ervaring wordt gegarandeerd voor zowel de agent als de klant. De add-on fungeert als een brug tussen het Contact Center en RingCentral Office, en biedt een betrouwbaar communicatiekanaal voor agenten om overal en altijd oproepen te verzenden en ontvangen.
Over het algemeen is RingCentral Contact Center Voice een waardevolle add-on voor agenten die een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk communicatiekanaal met hun klanten nodig hebben. De add-on is ideaal voor bedrijven die hoogwaardige spraakervaringen voor hun klanten en agenten vereisen.